Юзабіліті аудит сайту

Юзабіліті аудит - комплекс заходів, спрямованих на виявлення проблемних і вузьких місць в роботі ресурсу, що перешкоджають конверсії, зручності використання, зростання продажів або реалізації інших завдань. Дана процедура вимагає аналізу критичних для корисності факторів і формування рекомендацій щодо їх усунення. В окремих випадках результат аудиту може викликати необхідність кардинальних змін чи розробки маркетингової компанії. Найчастіше він вказує на необхідність внесення правок в найбільш проблемних місцях. За умови якісної реалізації поставлених завдань конверсія збільшується на десятки відсотків або в кілька разів.

Юзабилити аудит

Коли доцільно замовити юзабіліті аудит:

  • на початкових етапах становлення ресурсу;

  • при виявленні низької конверсії;

  • перед введенням значних змін у зовнішній вигляд, структуру і функціонал сайту.

Найбільш поширені помилки юзабіліті:

  • надмірна кількість пунктів в формах зворотного зв'язку;
  • приховані контактні дані;

  • складна навігація;

  • незрозумілий шлях виконання цільового дії;

  • некоректна робота посилань, відсутність опису призначення кнопок.

Кому потрібен юзабіліті аудит:

  • особам, чий бізнес заснований на інтернет-маркетингу;

  • компаніям, чия мета - підвищити лояльність клієнтів і збільшити ЦА;

  • ресурсів, створених для підвищення іміджу бренду.

Своєчасне проведення аудиту дозволить скоротити вартість витрат на рекламу і підвищити конверсію.

Переваги юзабіліті аудиту


Визначення цільової аудиторії

Оцінка сервісів сайту

Повний аналіз сторінок

Конкурентний аналіз

Комплекс заходів юзабіліті аудиту сайту

Даний вид аудиту включає в себе:

  • аналіз помилок HTML-коду. Кросбраузерність. Перевірка валідності коду, правильності використання тегів HTML (наприклад, таблиці тільки для таблиць). Доступність в популярних браузерах різних версій (наявність альтернативних тегів для застарілих браузерів, в першу чергу - IE);

  • перевірка зручності взаємодії з клієнтами. Доступність і зрозумілість форм, правильне підписання кнопок, наявність закликів до дії і контактної інформації;

  • аналіз комфорту навігації. Простота пошуку необхідної інформації, мінімалістична та зрозуміла структура навігації, чіткі і зрозумілі URL, відсутність надмірної динамічності URL;

  • аналіз тематичної складової. Зрозумілі, інформативні заголовки, простий для сприйняття і доступний контент. Використання не більше 3 шрифтів, структуровані тексти, наявність зображення і медіаконтенту. Відсутність надмірної кількості тегів <strong> і <b>;

  • доступність сайту для користувача. Перевірка швидкості завантаження, наявності вертикального скролла, битих посилань, кастомной сторінки «404». Виявлення помилок при заповненні форм. Проблеми доступності здатні суттєво вплинути на конверсію.

Також вивчається дизайн ресурсу на предмет оптимального поєднання кольорів, зручного розташування контенту, читання і розміру шрифтів.

Обратный звонок

*Имя

E-mail

*Телефон

Message