Пошуковий аудит сайту (SEO аудит)

Пошуковий (SEO) аудит - комплекс заходів, спрямованих на визначення положення сайту в пошуковій видачі, і пошук проблем, що перешкоджають виходу в ТОП 5 (10, 20, 100). Результатом виконаних робіт стануть вичерпні рекомендації щодо усунення помилок.

Ключовий об'єкт перевірки - контент. Ініціюється аналіз унікальності статей, відповідність ключових слів тематиці ресурсу, правильність заповнення важливих для пошукових роботів тегів (title, description, H1, alt для зображень і медіаконтенту).

Вивчається технічна сторона ресурсу. Вона впливає на зручність роботи з сайтом і доступність для визначальних ранжування пошукових машин.

Поисковый аудит (SEO-аудит)

Коли необхідно проводити SEO-аудит:

  • при відсутності просування ресурсу і збільшення трафіку. Неунікальний контент, використання загальних ключових слів і відсутність тегів знижують позиції сайту в пошуковій видачі. Своєчасний аудит надає можливість виявити ці проблеми і отримати рекомендації по їх усуненню;

  • при попаданні в фільтри пошукових систем. Одна з найбільш значущих проблем. Виникає при використанні заборонених технологій просування. Сайт може не відображатися в пошуковій видачі;

  • перед запуском нової SEO-компанії. Аудит надає можливість виявити напрямки, в яких необхідно провести роботу для отримання кращого результату;

  • періодично і при зміні механізму роботи пошукових машин. Допомагає контролювати і своєчасно вносити зміни з урахуванням нових технологій ранжирування.

Переваги SEO аудиту


Звіт про помилки що заважають ранжируванню

Виконання в короткі терміни

Зниження витрат на просування

Гарантія якості послуг

Комплекс заходів SEO-аудиту сайту

Перевірка сайту зачіпає такі аспекти:
  • аналіз ключових слів. Складання семантичного ядра і перевірка його відповідності тематиці сайту. Формування нового переліку ключових слів, орієнтованих на ресурс, з урахуванням діяльності конкурентів і поточних тенденцій;

  • аналіз показників сайту. Збір і вивчення інформації про відвідуваність ресурсу, вузьких місцях, конверсії. Надає можливість виявити проблемні зони, що перешкоджають здійсненню цільового дії. Оптимізований сайт утримує відвідувача, що робить позитивний вплив на ранжування;

  • оцінка технічної складової. Аналіз швидкості роботи сайту, функціонування елементів зворотного зв'язку, зручності навігації. Виявлення проблемного і неробочого коду. Швидкий і позбавлений помилок ресурс займає вищі позиції;

  • контент-аналіз сайту. Вивчення текстових, графічних, мультимедійних матеріалів на предмет відповідності тематиці ресурсу. Виявлення неунікальний даних, непотрібної інформації. Унікальність і корисність контенту мають підвищене значення для ранжирування;

  • контроль доступності ключових сторінок для пошукових систем. Вивчення розмітки, тегів, файлів robots.txt, наявність посилань і інших елементів, які впливають на доступність ресурсу.