Комплексний аудит сайту

Просування інтернет-проектів різними методами - це тільки мала частина видимої клієнтом роботи.

Недостатньо просто привести потенційних клієнтів на сайт за допомогою різних методів просування та інтернет-реклами. Головне завдання - створити такий проект, який зможе максимально зручно продавати товари і надавати послуги всім бажаючим.

audit-sajta

Досягти бажаного ефекту можна тільки в разі проведення комплексного аналізу сайту.

Даний аналіз дозволяє повноцінно вивчити всі приховані ресурси і недоліки проекту, зрозуміти, якими методами і, приблизно, в які терміни буде проводитися робота по поліпшенню показників сайту, виявити конкурентів, знайти «фішки», на основі яких вони змогли вирватися вперед і, пропрацювавши їх, створити свою саму правильну схему дій.

Завдання маркетологів компанії Seo-Evolution - підвищити впізнаваність бренду клієнта, провести практичні роботи і надати рекомендацій - «маркетинговий план розвитку проекту».

Переваги комплексного аудиту


Повний аналіз сайту

Моніторинг всіх аспектів ресурсу

Об'ємний список рекомендацій

Mаксімально стислі терміни

Етапи робіт з комплексного аудиту сайту

Комплексний аудит - перелік заходів, що проводяться нашими фахівцями, а саме:

  1. Технічний аудиту сайту.

    Даний вид аудиту досліджує сайт з його технічного боку. Виявляються проблеми в коді сайту, що впливають на швидкість і продуктивність сайту, визначаються апаратні потреби сайту. Технічні фахівці компанії ретельно і скрупульозно виявляють навіть найменші проблеми, які можуть вплинути на швидкість і працездатність клієнтського сайту.

  2. Маркетинговий аналіз проекту.

    Виявлення об'єктивних і суб'єктивних причин неспроможності сайту. Пропозиція альтернативних варіантів ведення проекту в цілому або його частин. Маркетинг регулює:

    • якість подачі контенту, його доцільності в той чи інший момент;

    • правильність спілкування з клієнтами;

    • логістику та інші моменти, що впливають на кінцевий результат.

    У разі, якщо в компанії клієнта присутні маркетологи, наші спеціалісти долучаються до їх групи і свіжим поглядом визначають перекоси, надаючи рекомендації щодо змін процесів. Маркетологи SeoEvolution запропонують інструменти настройки маркетингової політики всередині компанії клієнта.

  3. Глибокий пошукової аудит.

    Даний вид аудиту проводиться для виявлення причин, за якими сайт ще не знаходиться в ТОП 3 пошукових систем. Аналізуються запити, за якими можна підняти сайт в пошуковій видачі Google і Яндекс. Цією роботою в компанії займаються SEO-фахівці, які проаналізували велику кількість різних інтернет-ресурсів і розробили методики, що дозволяють їм з упевненістю ставити прогнози термінів просування сайту в мережі інтернет.

    Коли пошуковий аудит буде завершено, клієнту надається документ в якому описані:

    • семантичне ядро ​​за тематикою проекту;

    • добірка Title і Description цільових сторінок;

    • пропозиції з написання текстів на цільові сторінки або вже готові тексти, написані контент-менеджерами.

  4. Юзабіліті аудит.

    Визначення сегментів, що викликають труднощі у клієнтів, про час взаємодії з сайтом, надання пропозицій щодо змін на сайті, що дозволяють вибудувати логічні ланцюжки, що призводять до мети.

    Найчастіше те, що здається керівництву сайту логічним і зрозумілим, не є таким для більшої кількості клієнтів.

  5. Аналіз основних конкурентів.

    Аналіз основних конкурентів, що знаходяться у видачі перед сайтом клієнта.

    Тільки докладний аналіз конкурентів може виявити моменти, на які варто зробити максимальний акцент.

    Аналіз конкурентного середовища призведе до майбутньої мінімізації витрат на деякі види реклами і вибудовування вірної стратегії розвитку Інтернет-ресурсу.