Аудит посилальної маси сайту

Аудит посилальної маси - сукупність заходів, спрямованих на вивчення сайтів-донорів, а також вхідних і вихідних посилань для виявлення перешкод просуванню і ранжирування ресурсу. Результатом даної перевірки стане докладний аналіз проблемних елементів і отримання рекомендацій для виправлення ситуації, що склалася.

Посилання - один з найпотужніших інструментів просування. Вона стає предметом підвищеної уваги з боку пошукових роботів. Від кількості вхідних посилань залежить вага сторінки, що впливає на пошукову видачу. Якість даного елемента має важливе значення. Підозра на використання покупних посилань може спровокувати потрапляння сайту в фільтри Google та Яндекс, що виключають його з ранжирування.

Алгоритми ПС постійно розвиваються. Вони звертають увагу на різке зростання і якість посилальної маси, можуть підняти і знизити позиції ресурсу по ключових запитах.

Аудит ссылочной массы

Кому потрібен аудит посилальної маси:

  • сайтам, які існують більше 3 років, які накопичили значну кількість вхідних і вихідних посилань;

  • ресурсів, які проходять або пройшли етап оптимізації для виявлення їх ефективності;

  • періодично всім сайтам для боротьби з шкідливими посиланнями і виявлення найбільш ефективних.

Своєчасний аудит посилальної маси - запорука безпечної роботи ресурсу. Це захист від втрати ваги і допомогу при виборі напрямку подальшого просування.

Переваги аудиту посилальної маси


Аналіз вихідних посилань

Аналіз посилальних донорів

Аналіз анкорыв посилань

Корекція посилального профілю

Комплекс заходів аудиту посилальної маси сайту

У процесі аудиту проводяться такі заходи:

  • аналіз вхідних посилань. Спрямований на виявлення шкідливих посилань. Вивчаються посилаються сайти. Вони повинні мати схожу тематику, хороший вагу і репутацію. Дана процедура надає можливість визначити корисність вхідних посилань, врахувати ймовірність попадання під фільтри через низьку якість;

  • аналіз зовнішніх посилань. Вивчення кількості переходів з сайту на інші ресурси. Кожне посилання на більш легкий сайт забирає вагу у донора. Це робить негативний вплив на ранжування. Тому необхідно виявити і видалити всі посилання, які приховані або не є корисними. З точки зору пошукових машин корисними вважаються переходи на ресурси з більшою вагою і подібною тематикою. Велика кількість нерелевантних вашого ресурсу посилань може викликати підозру в торгівлі ними. Це жорстоко карається пошуковими машинами;

  • перевірка динаміки зростання посилальної маси. Отримання аналізу показників зростання посилальної маси. Динаміка органічно розвиваються ресурсів залишається стабільною. При закупівлях або продажу посилань показник різко коливається. Це може викликати підозру у пошукових машин. Ми допоможемо виявити причини аномальної динаміки. Можливо, ви розмістили дуже якісний контент, який стрімко набирає популярність завдяки продуманій SEO-кампанії;

  • аналіз заспамленності анкоров. Виявлення ключових слів (в тому числі комерційних), які регулярно з'являються в складі посилань. Рекомендації з оптимального балансу ключів.