Лінкбілдинг існує вже давно, але з роками він еволюціонував. Зараз він стали більш витонченим, і кількість посилань вже не важливіша за якість. Кілька років тому кількість посилань, що ведуть на ваш сайт, мало значення і допомагало вам займати вищі позиції. В даний час якість посилань найважливіша. Тепер лінкбілдери повинні зосередитись на пошуку релевантних сайтів для зворотних посилань та наданні цінного контенту для цієї аудиторії. Творці посилань повинні вкладати час, думки та енергію у розробку стійких стратегій побудови посилань, щоб допомогти своїм веб-сайтам зайняти місце у пошуковій видачі. Правильне побудова посилань вимагає багато часу та знань, і це слід довірити фахівцям у цій галузі. Розробникам посилань потрібен цінний контент і релевантні веб-сайти, які допоможуть їм отримати посилання. Для цього вони мають розробити ефективні стратегії. Чому лінкбілдінг абсолютно необхідний? У минулому лінкбілдинг був орієнтований на кількість, а не якість. Сьогодні лінкбілдінг кардинально змінився. При розробці стратегії побудови посилань важливо знати, що вона не буде миттєвою. Принаймні це поступовий процес, якщо все робиться правильно. Отримання посилань на веб-сайт важче, ніж здається. SEO-фахівці вдаються до різних методів, щоб змусити інші веб-сайти посилатися на їх сайт, наприклад, пошукова оптимізація, контент-маркетинг, платні медіа та ін. Посилання значно впливають на рейтинг сайту, і чим більше вони мають авторитет у своїй ніші тим краще. Однією з найпопулярніших стратегій створення посилань є гостьовий блог. Це працює до тих пір, поки у вас є оригінальний, автентичний контент для іншого веб-сайту, який стосується вашої тематики і може залучити потрібну аудиторію. Ще одна стратегія побудови посилань – активна присутність у соціальних мережах. Соціальні мережі знаходяться на піку інтернет-маркетингу, і вони можуть допомогти спеціалістам своїми гостьовими постами. Активна присутність у соціальних мережах потрібна для підвищення залученості та загальної видимості бізнесу в онлайн-середовищі. Рекомендації щодо роботи з посиланнями На даний момент можна дати наступні рекомендації щодо роботи з посиланнями: Використовуйте посилання з перевірених веб-сайтів. Надійні веб-сайти з великою кількістю відвідувачів заслуговують на увагу. Посилання з таких сайтів будуть справді корисні. Використовуйте биті посилання. Близько половини існуючих веб-сайтів мають непрацюючі посилання, це високий відсоток та використання стратегії непрацюючих посилань працює для тих, кому не вистачає часу на ведення блогу чи гостьову публікацію. Створіть власний бренд. Компанії повинні звернутися до своєї цільової аудиторії, донести повідомлення, щоб створити бренд. Це можна зробити за допомогою високоякісного контенту та активної присутності у соціальних мережах. Копіюйте стратегію конкурентів — подивіться, що роблять конкуренти, щоб отримати посилання, і наслідуйте їх приклад. Слідкуйте за своїми зворотними посиланнями. Одна з найкращих стратегій лінкбілдингу Публікація контенту, що заслуговує на посилання, залишається однією з найцінніших стратегій лінкбілдингу. Користувачі отримають відмінний контент, який приваблює їх на сайт, а власники сайтів зацікавлені в розміщенні посилань на сторінки, які відповідають цільовій аудиторії. Найбільш популярні типи такого контенту – це статті з практичними рекомендаціями, дані та тенденції, а також дослідні статті для певної ніші інтересів. Однак, для отримання посилань недостатньо мати відмінний контент. Наступним кроком буде отримання посилань з авторитетних сайтів. Цей процес складний, оскільки отримання релевантних зворотних посилань є проблемою навіть професіоналів у цій галузі. SEO-фахівці використовують пошук постійних зовнішніх партнерів, щоб отримувати посилання з відповідних веб-сайтів, просувати новий контент, який вони створили тощо. Саме стабільне партнерство дозволяє SEO-фахівцям та редакторам будувати довгострокові відносини. Як SEO-аудит сайту може допомогти із посиланнями? Технічний SEO-аудит веб-сайту є корисним, оскільки він знаходить непрацюючі посилання. Часто неможливо дізнатися, що вони не працюють без належного аудиту. Фахівці, що виконують аналіз зворотних посилань, побачать, як працюють зворотні посилання, виявлять непрацюючі посилання, виправлять помилки 404, видалять редиректи та зроблять все необхідне відновлення зв'язку між сайтами, на які ведуть посилання. Іншими словами, професійний аудит разом із гостьовим блогінгом, публікацією відповідей на веб-сайтах “питань та відповідей”, створенням відмінного контенту та його публікацією в соціальних мережах надасть веб-сайтам посилання, необхідні їм, щоб залишатися на крок попереду своїх конкурентів.