Просування сайту вимагає значного обсягу знань, часу і розуміння існуючих трендів. Теоретично дану роботу можна зробити самостійно, зайнявши гідні позиції в пошуковій видачі.

Просування супроводжується постійною роботою, спрямованою на утримання або поліпшення поточного становища. Необхідно почати з внутрішньої оптимізації, приділивши увагу таким питанням:

  • наявність реєстрації в Google Webmaster;

  • підключення Google Analytics. Існують інші сервіси статистики, проте ці 2 продемонстрували максимальну ефективність. Вони корисні і інформативні;

  • перевірка на наявність бана і перебування в фільтрах пошукових машин. Розв'язувати дану проблему допоможуть компетентні фахівці.

Зібравши достатній обсяг інформації від сервісів статистики, необхідно проаналізувати індексацію сторінок. Якщо їх кількість більше, ніж на сайті — з'явилися дублі, які необхідно видалити і заборонити індексувати. Для однакових сторінок можна поставити атрибут rel = "canonical".

Якщо відсутня robots.txt (заборона дублів), .htaccess (редирект, стиснення, кешування), sitemap.xml (карта для пошукової машини) і карта сайту для користувачів у форматі html - їх необхідно створити.

Перевіряємо та встановлюємо:

  • фавікон;

  • сторінку 404 .

Технічна частина і код

Перевіряємо валідність коду. Видаляємо неробочі та зайві фрагменти. Вимірюємо швидкість завантаження сторінок за допомогою спеціальних сервісів. При наявності проблем слідуємо рекомендаціям. Видаляємо або замінюємо «важкі» скрипти. Перевіряємо роботу 301 редиректу (сайт повинен бути доступний при різних форматах введення адреси).

Для просування і збору зворотного зв'язку встановлюємо кнопки соціальних мереж, RSS підписку і інші способи інформування користувачів про новини. У коментарях забороняємо посилання або присвоюємо атрибут rel = "nofollow" через скрипт. Щоб зберегти вагу сторінки, це необхідно зробити з усіма лінками на сторонні ресурси (крім окремих винятків).

Контент

Важливо скласти якісне семантичне ядро . Належної реалізації даного завдання сприяють результати аналітики по ключових запитах. Ресурс необхідно перевірити на наявність малоінформативних сторінок і статей. Їх слід видалити або заборонити для індексації.

Якісна перелінковка — один з найбільш значущих аспектів внутрішньої оптимізації. Вона обов'язково повинна бути присутня на сайті. Важливим сторінкам необхідно виділити більше ваги. Для цього слід використовувати оптимальну методологію структури ресурсу.

Вимоги до контенту:

  • якість;

  • відсутність переспаму;

  • релевантність;

  • конверсійність;

  • природне єднання ключових запитів.

Важливо максимально повно відобразити контакти компанії (стаціонарні телефони важливіше мобільних). Адреси необхідно відзначити на картах Google.

Зображення повинні мати необхідний розмір. Їх слід оптимізувати під різні пристрої і розміри екранів. Фотографії повинні містити коректно заповнені атрибути title і alt .

Мета-теги:

  • title . Повинен містити ключовий запит. Напишіть для нього унікальний текст в межах сайту. Інформація, що міститься в title інформація — частина сниппета. Вона повинна стимулювати користувача здійснити перехід

  • description . Повинен містити ключові слова і фрази. Його необхідно написати так, щоб він стимулював користувача здійснити перехід;

  • h1 . Повинен бути один на сторінку і містити ключові слова. Необхідно семантично використовувати інші теги заголовків. Націляйте їх на контекст, а не на зовнішній вигляд (міняйте розмір тексту класами, але не тегами).

Зовнішнє просування

На зовнішнє просування можна вплинути декількома способами:

  • створити якісний контент, на який будуть посилатися інші ресурси і користувачі соціальних мереж;

  • купувати посилання у сайтів-донорів і спеціальних майданчиків з високою відвідуваністю. Обмінюйтеся лінками з ресурсами схожої тематики;

  • реєструватися в безкоштовних і комерційних каталогах.

Важливо регулярно відслідковувати позиції сайту в пошуковій видачі. Якщо ви хочете утриматися в ТОПі — приділяйте цій роботі максимум часу або делегуйте просування професіоналам.