Ми проаналізували вплив основного оновлення Google від травня 2022 року, щоб визначити, що ви можете отримати зі стрибків та падінь у пошукових рейтингах у різних галузях. Google щодня випускає одну або дві зміни до своїх алгоритмів; більшість із них непомітні. І кілька разів на рік Google офіційно анонсуватиме «основне оновлення». Базове оновлення належати до великих змін в алгоритмі та системах Google, які викликають помітні коливання результатів пошуку. Ця стаття є актуальним зведенням про вплив основного оновлення за травень 2022 р. на галузі, пошукові запити та сторінку результатів пошуку. Переможці та переможці аналізуються, щоб надати додаткову інформацію та посилання, які допоможуть вашому веб-сайту одужати від цих змін. Термінологія основного оновлення Ніхто не знає точну природу основних оновлень, якщо Google не повідомляє нам, як це було в минулому з оновленням Speed або Freshness . Щоб проаналізувати вплив оновлення ядра Google на результати звичайного пошуку, ми можемо розглянути дві речі: видимість та волатильність. Видимість говорить про органічну присутність домену в результатах пошуку Google. Коли показник видимості збільшується, сайт ранжується за ключовими словами, які часто використовуються, які можуть залучити кліки. І навпаки, зниження показника видимості означає, що домен втрачає ключові слова. Наскільки збільшується чи зменшується показник видимості, називається «волатильністю». Ми можемо сказати, коли основні оновлення впливають на веб-сайт, тому що показник видимості різко збільшується або зменшується протягом певного періоду, який відповідає оголошенням Google. Пам'ятаючи про ці два терміни, перегляньмо дані Semrush Sensor та індекс видимості Sistrix, щоб дізнатися, що ми можемо дізнатися про May Core Update 2022. Зачеплені галузі Маркетологи обговорювали величезні коливання та падіння трафіку на сайтах на початку розгортання. Дані датчика Semrush показали, що оновлення від травня 2022 було м'яким у порівнянні з останнім оновленням ядра в листопаді 2021 року. Скріншот із Semrush, червень 2022 р. Морді Оберштейн , керівник відділу SEO-брендингу в Wix проаналізував дані Semrush Sensor 1 червня і не знайшов жодних ознак того, що травневе оновлення 2022 року націлене на конкретні галузі. Я запитав Оберштейна, які коливання вказують на те, що оновлення націлене на певну нішу, і він відповів, що не вважає, що Google орієнтується на певні вертикалі; що це не жорстке число, а скоріше стала тенденція для типів контенту в цій вертикалі. Оберштейн рекомендує людям дивитися на те, що відбувається на рівні сторінки, «…тому що ви не зможете діагностувати, що відбувається, доки не подивіться на конкретну (ключове слово) зміну рейтингу». Зачеплені пошукові запити Під час вебінару Wix Маркус Тобер , засновник Searchmetrics розбив волатильність рейтингу за призначенням ключового слова, використовуючи дані датчика Semrush. Намір ключового слова можна розділити на чотири основні категорії: Інформаційне: Знайдіть відповідь на запитання чи загальну інформацію. Навігація: знайдіть певний сайт чи сторінку. Комерційний: досліджуйте бренди чи послуги. Транзакційний: здійсніть дію або купіть. На графіку показані інформаційні (відповіді) та транзакційні (купівля) пошукові запити, схильні до волатильності понад 50 % під час оновлення ядра у травні 2022 року. Висновки Тобера збігаються з тим, хто, як ми бачили, вигравав і програвав в індексі видимості SISTRIX, який ми заглибимося далі. Переможці та переможені Ми можемо побачити наступних переможців і тих, хто програв на основі індексу видимості Sistrix (рейтинг ключових слів, зважений за обсягом пошуку та ймовірністю кліків). Переможці Переможці були визначені як ті, хто потрапив до топ-20 веб-сайтів щодо абсолютної зміни видимості у Великій Британії. Скриншот от Sistrix, июнь 2022 г. Електронна комерція великих брендів Електронна комерція була популярною темою для розмов у соціальних мережах, і індекс видимості Sistrix UX підтримує цю балаканину. Фірмові роздрібні веб-сайти, такі як Amazon, eBay та Etsy, показані в таблиці вище як такі, що мають найбільшу абсолютну зміну видимості. Вони займають більше гіпотетичної вітрини онлайн. Це розширення присутності бренду та три оновлення оглядів продуктів за останній рік можуть пояснити падіння власників партнерських сайтів. Скриншот з пошукової видачі Google, червень 2022 Веб-сайти електронної комерції великих брендів (Amazon, eBay та Etsy) випереджають дрібніші сайти у реалізації повної схеми продукту. Цей висновок узгоджується з волатильністю 51% у пошукових запитах (купівлі), яку поділяє Маркус Тобер. Відео Відеосайти, такі як YouTube, TikTok, Disney Plus, Hulu та Twitch, значно зросли. TikTok мав найбільше зростання — червона лінія показана нижче — із загальним приростом 133%. Скріншот від Sistrix, червень 2022 Це грає роль тому, що ми знаємо у тому, як розвивається Інтернет. Людям подобається дивитися відео онлайн і Google вже індексує відео з мільйонів різних сайтів. Вони можуть знайти відео на головній сторінці результатів пошуку, результатах пошуку відео, зображеннях Google та Discover. У березневому випуску подкасту "Off The Record" менеджер з продуктів Google Даніель Маршак сказала: "Ми вважаємо, що такий контент може бути корисним для безлічі різних типів пошукових запитів, і ми експериментували з тим, як частіше показуйте його користувачам". Невдахи Ті, хто програв, були визначені як групи, в яких відбулося значне зниження індексу видимості Sistrix. Скріншот від Sistrix, червень 2022 Видавці новин та ЗМІ Серед 30 проаналізованих веб-сайтів новин Стів Пейн , менеджер з маркетингу Sistrix, виявив загальні втрати для більшості новинних та медіа-видавців. Втрата насамперед торкнулася універсалів, які пишуть про все; наприклад, новини про знаменитостей, спортивні результати, погода, економіка та поради з кар'єри. У наведеному нижче прикладі ви можете бачити, що independent.co.uk отримує значний імпульс для свого каталогу /topic, тоді як конкурент dailymail.co.uk (цільові сторінки без того) зазнають невдачі. Скріншот від Sistrix, червень 2022 Хоча «Google знає, що, хоч у вас можуть бути останні новини про «Нікс», — пояснив Мальте Ландвер , колишній віце-президент по продукту в Searchmetrics, - це не означає, що ви - те, що шукають люди за запитами на кшталт "тіні для повік" ... ». Довідкові веб-сайти Веб-сайти з довідковими матеріалами, включаючи словники, підробки з Вікіпедії, тексти пісень та сайти зі стоковими фотографіями, опинилися серед тих, хто програв. Ландвер пояснює, що ви можете думати про ці сторінки (довідкові сторінки) як про «засипку» для Google. Хоча сторінка типу визначення може бути релевантною на основі TF-IDF, Word2Vec або подібних підходів, вони рідко відповідають меті пошуку. Цей висновок підтверджується тим, що Маркус Тобер виявив ключові інформаційні слова з волатильністю 54%. Нові функції пошукової видачі Можливо, ви помітили різні розширені результати пошукової видачі для транзакційних запитів у форматі візуальної сітки. Це виглядає як мініатюри зображення продукту, і коли ви натискаєте на продукт, відкривається панель знань з варіантами покупок. Формат сітки був спочатку помічений на мобільних пристроях приблизно наприкінці березня 2022 року, а тепер з'являється на настільних комп'ютерах. Ви можете перевірити це самостійно за допомогою таких запитів, як спальний мішок або пензель. Скриншот з пошукової видачі Google, червень 2022 Хоча ці нові функції покупок можна було побачити за кілька днів до офіційного оголошення про оновлення у травні 2022 року, про них важливо згадати, оскільки вони, безперечно, впливають на трафік eCom, і легко неправильно визначити наслідки основного оновлення. Зростання візуальної пошукової видачі: що це означає для маркетологів Основні оновлення — це зміни, які вносяться для покращення результатів пошуку Google в цілому і допомагають Google йти в ногу з характером пошуку людей, що змінюється. Якщо ви бачите падіння свого рейтингу, це незаперечний сигнал про те, що вам необхідно оновити свій контент, щоб він відповідав поточному пошуковому запиту та не відставав від оновлень у вашій галузі. Ось підсумок того, що ми бачимо, що змінилося. Результати пошуку відео: новий рубіж SEO Попит на відеоконтент зростає. Недавнє дослідження показало, що 73% людей воліють дивитися коротке відео, щоб дізнатися про продукт чи послугу. І Google це знає. Відео вже з'являються у кількох місцях у Google. І пам'ятайте раніше зауваження Маршака: Google експериментує з тим, як частіше показувати користувачам відеоконтент. Візуалізуйте інформацію про продукт за допомогою розширених фрагментів У дослідженні травневого поновлення ядра транзакційні (покупні) пошукові запити показали волатильність 51%. Власники веб-сайтів електронної комерції можуть покращити результати пошуку, додавши мікророзмітку. Це допомагає потенційним покупцям, надаючи додаткову інформацію, таку як ціни або рейтинги. Наприклад, більше людей можуть натиснути на результат пошуку з високим рейтингом відгуків, тому що це забезпечує позитивний доказ. Ви можете візуалізувати інформацію про продукт, додаючи структуровані дані на сторінки продукту. Формат візуальної сітки Google Shopping Ні для кого не секрет, що купівельна поведінка різко змінилася за останні два роки; продажі електронної комерції, наприклад, виросли на 43% у 2020 році. Сотні мільйонів людей щодня шукають транзакційні запити і Google тестує нові способи надання продуктів людям, які їх шукають. Виявлені за кілька днів до офіційного оголошення про оновлення Google за травень 2022 року ми можемо бачити продукти у візуальній сітці, яка відкривається на панелі знань, згаданої вище. Останні думки Сподіваємося, що інформація про оновлення за травень 2022 року буде корисною. Якщо ваш веб-сайт зазнав негативного впливу, настійно рекомендємо прочитати рекомендації Google про те, як оцінювати ваш контент після оновлення ядра. Пам'ятайте, що те, що ми написали вище, є гіпотезою; обґрунтоване припущення, що ґрунтується на загальнодоступних даних. Поліпшилася чи погіршилася видимість вашого сайту після оновлення від травня 2022 р.? Дайте нам знати у коментарях.