Таргетування - інструмент інтернет-маркетингу, що надає можливість встановити певні умови демонстрації рекламного оголошення. Він найкраще представлений в соціальних мережах, які можуть збирати анкетні дані про користувачів. Подібну послугу пропонують окремі майданчики.

Таргетування допомагає підвищити ефективність реклами, так як вона демонструється виключно потенційно зацікавленим користувачам. Цільові умови можуть бути будь-якими і складатися з безлічі окремих чинників. Складність обмежується необхідністю в кожному конкретному випадку (коли витрати на створення алгоритму не перевищують дохід від демонстрованої з його використанням реклами).

Види таргетованої реклами

Зараз виділяють 8 видів таргетингу, що класифікуються виходячи з встановлених умов:

  • контекст. Реклама демонструється користувачам, які шукають товар або аналогічну продукцію в даний момент. Це контекстна реклама . Вона являє собою найефективнішу і затребуваний різновид таргетингу;
  • географія. Рамки демонстрації реклами обмежуються певною локацією - регіон, місто, квартал. Цей варіант підходить для ресурсів, які надають товар або послуги на певній ділянці. Локальна реклама - різновид геотаргетинга. Вона демонструється в певному радіусі на пристроях, де активована геолокація;
  • час. Показ рекламних оголошень в певні години. Це ефективно в окремих випадках. Наприклад, якщо цільова аудиторія активно шукає інформацію тільки в певний час;
  • соціально-демографічний фактор. Використовується в соціальних мережах. Цільова аудиторія визначається полом, віком, професією і музичними вподобаннями;

  • поведінка. Використовуються складні алгоритми. Вони аналізують попередні дані про пошукові запити, відвідані сайти і діях. Всі відомості зберігаються в браузерах і передаються рекламним компаніям. Вважається, що є висока ймовірність конверсії при демонстрації рекламних оголошень тим, хто раніше шукав відповідну інформацію;
  • геоповедінка . У цьому виді орієнтування аналізуються відвідувані будівлі і об'єкти. Така інформація дозволяє зробити висновок про переваги і користь користувача, запропонувавши йому релевантну рекламу;
  • стереотип. Добре представлена ​​аудиторськими пакетами від Yandex і Google. Суть полягає в аналізі поведінки вчинившу цільову дію людини. Дані використовуються для машинного навчання. На їх підставі виявляються користувачі зі схожою поведінкою, яким демонструється реклама.

Таргетинг можна налаштовувати у більшості сучасних видів рекламних оголошень. Широкий функціонал пропонують головні пошукові системи ( «Яндекс» і «Гугл»).

Особливості таргетованої реклами

Даний інструмент інтернет-маркетингу вимагає великих знань у сфері психології. Це обумовлено необхідністю скласти профіль потенційного клієнта.

Які переваги можна отримати при правильному налаштуванні таргетування:

  • персональний підхід. Існує ймовірність домогтися кращих результатів конверсії, бо реклама демонструється більшій кількості зацікавлених користувачів;
  • знижується ефект нав'язливості. Реклама відповідає інтересам користувача, тому викликає менше роздратування;
  • можна гнучко варіювати бюджет реклами. Таргетинг - додатковий інструмент, який не обов'язково використовувати;
  • легко отримати велику кількість нових клієнтів.

Таргетовану рекламу рекомендується використовувати, коли зроблена якісна внутрішня оптимізація сайту, і його можна знайти без оголошень на сторонніх майданчиках. В кінці кампанії з просування приплив клієнтів здатний різко скоротитися. Цей вид реклами підходить, якщо пропонується недорогий товар (відповідний для прийняття швидких рішень).

Використання таргетингу може позбавити компанію клієнтів, які знають механізм його роботи і не люблять, коли за ними стежать.