Розробники Google Ads повідомили про анонсування оновлень в роботі розумних стратегій. Інтелектуальні призначення ставок являють собою комплекс алгоритмів, які допомагають оптимізувати ставки по конверсії або їх цінності шляхом автоматизованих технологій. Щоб реалізація розумних стратегій була максимально ефективною для компаній, розробниками було прийнято рішення модернізувати функціонування алгоритмів інтелектуального призначення. Користувачам, як і раніше, буде доступна Цільова рентабельність інвестицій (Target ROAS) і Цільова ціна за конверсію (Target CPA). Однак, згідно з нововведеннями, обидва алгоритму об'єднають з двома іншими. Як це буде виглядати? В алгоритм Максимум конверсій включать опції Target CPA, а в стратегію Максимальної цінності конверсії - функціонал Target ROAS. Співробітники корпорації Google стверджують, що введення даних нововведень ніяк не відіб'ється на системі. Всі стратегії будуть працювати в колишньому режимі. Коли планують впроваджувати зміни? Модернізована версія системи буде введена протягом наступних декількох місяців. Алгоритм призначення ставок залишиться незмінним. Після впровадження змін в алгоритмах з'являться необов'язкові поля. При налаштуванні необов'язкових цілей, їх оптимізація відбуватиметься за такою ж схемою, як це виконується на цей момент при використанні Target CPA або Target ROAS. Зараз користувачі продовжують працювати в старих алгоритмах. Але вже через пару місяців залишаться тільки 2 оновлених варіанти: стратегія Максимальної цінності конверсій з необов'язковою цільовою рентабельністю; алгоритм Максимум конверсій з необов'язковою цільовою ціною. Перед переміщенням чинних алгоритмів на нові позиції, представники корпорації попередньо проінформують користувачів. Додаткова інформація також доступна в Довідці Google. Як будуть функціонувати розумні стратегії після впровадження оновлень? Під час роботи з тим чи іншим функціоналом користувачі зможуть прописувати цільові ціни або цільову вигоду вкладень. Це дасть можливість заощадити час і ресурси на створенні окремого алгоритму для мережевих компаній. Розглянемо більш детально можливості та особливості організації кожної зі стратегій. Максимум конверсій з цільовою ціною буде працювати так само як на цю мить функціонує Target CPA. При цьому сервіс інтернет-реклами системи буде призначати ставки таким чином, щоб користувачі отримували якомога більше конверсій згідно з встановленими цінами. Фактична вартість може відрізнятися від цільової в більшу чи меншу сторону. Друга конверсія буде працювати за таким же алгоритмом, як і Target ROAS. Під цільовою рентабельністю розглядають середні показники конверсії, які можна отримувати за грошову одиницю, вкладену в таргетинг. Для визначення вигоди витрат на розкрутку можна виконати наступні розрахунки: цінність конверсії ÷ витрати на розкрутку * 100%. Як і у випадку з першим алгоритмом, в даній ситуації сервіс Ads визначатиме ставки таким чином, щоб користувач отримував максимальну вигоду при заданих показниках прибутковості. За фактом, параметри прибутковості можуть варіюватися щодо зазначених значень в більшу чи меншу сторону. Зверніть увагу! У разі не завдання необов'язкових цілей, алгоритми будуть працювати як і раніше. Переваги використання інтелектуальних призначень Розумні стратегії забезпечують не тільки економію часу, але і підвищення рентабельності вкладень. Такі результати досягаються завдяки наступним факторам: Застосування вдосконалених автоматичних технологій. За допомогою спеціальних програм вдається аналізувати великий потік інформації. Це дає можливість спрогнозувати вплив зміни ставок на показники конверсій або їх цінність. Використання машинного навчання набагато ефективніше ручного розрахунку параметрів однією людиною або навіть командою фахівців. Доступ до гнучкого управління ефективністю. Застосування розумних стратегій дає можливість встановлювати цілі ефективності та налаштовувати їх відповідно до бізнес-цілей клієнта. При цьому ставки в системі можуть бути оптимізовані відповідно до типів пристроїв і вимогами моделі атрибуції. Можливість аналізу різних сигналів. Уже при призначенні ставок користувачі можуть оцінювати позиції за різними сигналами й, за потребою, коригувати дані. Сигнали являють собою так звані параметри, які при аукціоні передають інформацію про двох напрямках: контексті для розміщення рекламної пропозиції та користувачів, які його побачать. Ці сигнали можуть використовуватися під час коригувань ставок (наприклад, який пристрій використовується, де знаходиться користувач), а також під час інтелектуального їх призначення. Доступ до зрозумілих і інформативних звітів. Щоб аналізувати ефективність заданих алгоритмів і вчасно нейтралізувати з'являються проблеми, у користувачів є можливість отримання детальних звітів. За допомогою звітності про стратегію призначення ставок і їх статусів можна зрозуміти, чи правильно працюють задані алгоритми. Вивчення проєктів компаній і експериментів дозволяє диференціювати звичайні та інтелектуальні методи призначення ставки при публікації рекламної пропозиції в медійних і пошукових мережах. Також користувачам відкритий доступ до симуляторів ставок, завдяки яким можна зрозуміти, як зміни в бюджеті вплинуть на кліки, покази, витрати та інші показники ефективності реклами. Якщо при роботі з розумними стратегіями виникають будь-які неполадки, користувачів повідомляють про це повідомленнями та оповіщенням. У них містяться детальні інструкції щодо усунення виявлених порушень. Як бачите, використовувати розумні стратегії зручно і вигідно. Їх застосування дасть можливість заощадити ресурси й підвищити ефективність реклами.