Контекстна реклама - найбільш ефективний вид зовнішнього просування сайту. Це обумовлено її «ненав'язливістю». Оголошення демонструються виключно зацікавленим користувачам.

Розміщення контекстної реклами здійснюється через спеціальні майданчики пошукових систем Google і Яндекс. Це обумовлено наступними причинами:

  • велика частина пошукових запитів проводиться через дані системи. Це означає, що вони краще за всіх знають інтереси користувача. Відповідно, будуть виводити рекламу по недавнім запитам;

  • мають безліч сайтів-партнерів, на яких розміщені блоки контекстної реклами;

  • пропонують зручні інструменти для управління рекламними кампаніями - від збору статистики до планування витрат.

Види контекстної реклами

КР може бути:
  • Пошуковою. Демонструється разом з пошуковою видачею користувача в різних частинах сторінки. Може відображатися на сайтах партнерів і в соціальних мережах, відображаючи оголошення по недавнім запитам;

  • Тематичною. Розміщується на сайтах схожої тематики в якості додаткової інформації.

Контекстну рекламу можна класифікувати за зовнішнім виглядом:

  • Оголошення. Озаглавлений текст з явною або представленої у вигляді тексту посиланням;

  • Банер. Статичне або анімоване зображення, інтерактивний банер (користувачеві пропонують натиснути кнопку, вибрати варіант відповіді, виконати іншу дію);

  • Відеоролик. Вставляється на сторінці. Може бути присутнім на початку і кінці відеоматеріалу, а також переривати його для демонстрації.

Загальна особливість - наявність можливості зробити клік для переходу на цільову сторінку, де представлена ​​більш детальна інформація про рекламований товар, послугу. Передбачена опція зробити покупку.

Кожен вид реклами має різну вартість виробництва і відображення. При виборі оптимального варіанту слід керуватися цілями і бюджетом рекламної кампанії.

Купівля контекстної реклами

Майданчики від Google і Яндекс пропонують потужні інструменти налаштування реклами. Статистика для аналізу надається необмежено кількість разів. Вона включає в себе число демонстрацій і переходів користувачів по посиланню.

При стандартній схемі контекстної реклами оплачується тільки клік. Це актуально, якщо користувач зацікавився оголошенням і здійснив перехід по посиланню. Даний підхід вигідний рекламодавцям і публікує рекламу майданчику. Замовник платить виключно за цільові переходи на сторінку.

Рекламна площадка не гарантує виконання корисної дії. Її завдання - продемонструвати оголошення потенційно зацікавленому користувачеві на підставі його пошукових запитів.

Вартість оголошень обумовлена ​​популярністю ключового запиту. Чим більше рекламодавців розміщує оголошення по одному ключу, тим дорожче 1 клік. Залежно від виділених коштів визначається місце демонстрації на сторінках пошуку і частота показу на тематичних ресурсах.

Цілі використання

Статистика показує, що контекстна реклама істотно підвищує продажі. Тому її вартість повністю відповідає ефективності.

Конверсія від зацікавлених контекстом сильно вище, ніж при демонстрації оголошень без алгоритму. Вона використовується для досягнення наступних цілей:

  • швидке залучення ЦА;

  • підвищення продажів;

  • збільшення повторних продажів;

  • підвищення впізнаваності бренду.

На особливу увагу заслуговує найбільш значуща особливість контекстної реклами - ремаркетинг. Вона має на увазі повторну демонстрацію оголошень користувачам, які здійснили перехід по посиланню. Це надає можливість нагадати про ресурс, який він відвідав, і стимулювати зробити цільову дію.

Успіх контекстної реклами обумовлений продуманою кампанією і розумінням особливостей ЦА. Реалізацію даного завдання слід делегувати компетентним фахівцям.