За будь-яким успішним вебсайтом компанії стоїть кропітка робота команди розробників, дизайнерів, SEO-фахівців. Про останніх і піде мова в нашій статті. Ми розповімо вам простими словами про те, що буде потрібно для залучення цільової аудиторії на корпоративний сайт і підвищення впізнаваності бренду. Дана стаття буде корисна як власникам бізнесу, звернулися до вебстудії за розробкою сайту компанії (для кращого розуміння процесів, етапів робіт), так і людям, які цікавляться пошуковою оптимізацією. Що необхідно для успішного просування? Перш ніж приступати до розкручування будь-якого сайту в пошуку та інших джерелах, потрібно провести ретельне опрацювання технічної частини, структури розділів, необхідних сторінок. Зручність ресурсу і контент, створюваний для користувачів, а не пошукових роботів, також грає важливу роль в ранжуванні сайту. Внутрішня оптимізація Внутрішня оптимізація - обов'язковий етап підготовки сайту до просування. Його мета - виправлення технічних нюансів, приведення ресурсу у відповідність вимогам пошукових систем. Основні етапи внутрішньої оптимізації: Аналіз сайтів конкурентів. Це допоможе визначити сильні та слабкі сторони схожих компаній, зробити ваш ресурс краще, прийняти рішення про впровадження додаткового функціонала. Структура сайту. Логіка і зрозуміла структура сторінок поліпшить користувальницький досвід і допоможе легко орієнтуватися по сторінках ресурсу, що особливо актуально корпоративних сайтів, який передбачає наявність декількох десятків сторінок і більше. Семантичне ядро. Етап передбачає збір ключових запитів, за якими повинен буде просуватися ресурс, а також їх розподіл по сторінках. Ключові запити діляться по частотності вживання користувачами: низькочастотні (НЧ), середньочастотні (СЧ), високочастотні (ВЧ). Просування молодих проєктів легше й ефективніше починати по низькочастотних ключових запитах. Швидкість завантаження сайту. Також важливий параметр, який Для його поліпшення рекомендується застосовувати стиснення зображень, оптимізувати код. В середньому, якщо завантаження сторінок триває понад 3 секунди, ваш потенційний клієнт швидше закриє сайт. Невеликі, але важливі деталі. Рекомендується також впровадження так званих «хлібних крихт» для кращої навігації, генерація человекопонятний URL, щоб вміст сторінок можна було легко зрозуміти вже на їхню адресу. Тільки зручний, корисний ресурс з унікальним контентом, який відповідає запитам користувачів, має всі шанси виходу в топ 1-5 органічної видачі та досягнення високої конверсії. Робота зі посилальним профілем сайту Посилальний профіль - це загальне число посилань на сайт із зовнішніх джерел. Він також є одним з важливих факторів, що формують довіру пошукових систем до ресурсу. Прямі посилання на ваш сайт, повинні виходити від трастових майданчиків, тематичних авторитетних ресурсів. Нарощування маси має відбуватися поступово і виглядати природно. Такий вид просування недешевий і тривалий, зате здатний дати відчутний результат і надовго закріпити хороші позиції в SERP. Зверніть увагу! Також наявні методи недобросовісної конкуренції, що засновані на розміщенні великої кількості неякісних посилань на ваш ресурс від сумнівних джерел, з метою зниження ваших позицій. З цієї причини необхідно стежити за посиланнями профілем корпоративного сайту, а також не допускати посилального вибуху. Які канали розкрутки використовувати? Коли у вас вже є готовий сайт з необхідними базовими елементами для пошукового просування: продумана структура сторінок, семантика, перелінковка, можна приступати безпосередньо до просування. Які канали залучення клієнтів ефективні на сьогодні? Просування в пошукових системах. Трудомісткий, але результативний метод просування товарів, послуг в Інтернеті. Завдяки високим позиціям ресурсу в безкоштовну видачу ви зможете стабільно отримувати заявки, конверсії та підвищувати прибуток компанії. Для цього можна використовувати сервіс Google Ads. Оптимізація під голосовий пошук. Один із трендів просування у 2022 році також безсумнівно стане голосовий пошук. Щорічно зростає частка користувачів, що віддають перевагу використовувати голосовий пошук, щоб дізнатися відповідь на своє питання або навіть замовити товар, тому не варто ігнорувати таку можливість охопити більше користувачів. Реклама у видачі пошукових систем. Короткі оголошення над органічною видачею також здатні зацікавити ЦА перейти на ваш сайт і виконати потрібну дію. Такий метод ефективний для молодих компаній, проєктів. Соціальні мережі. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією, публікуйте різноманітний контент, розповідайте про компанію докладніше, це викличе додатковий інтерес та довіру до бренду. На закінчення Просування корпоративного сайту непростий процес, однак тепер ви краще знаєте його особливості, і що потрібно для ефективної розкрутки. Слідкуйте за трендами, робіть ваш сайт максимально зручним, корисним для цільової аудиторії й тоді результати не змусять себе чекати! Також пропонуємо вам ознайомитися з нашою статтею про головні тренди інтернет-маркетингу на 2021/22 рік. Будьте в курсі актуальних тенденцій просування!