Контент-план є найефективнішою стратегією ведення блогу. З його допомогою контент створюється грамотно та організовано, він не вимагає додаткового часу на обдумування. Контент, який постійно оновлюється, цікавий читачеві, а зацікавлений читач - майбутній клієнт. Дана стаття допоможе правильно скласти контент-план і навчитися працювати по ньому. Для чого потрібен корпоративний блог? По більшій мірі, корпоративний блог необхідний для того, щоб залучати нових клієнтів і утримувати старих, але як це зробити? Регулярність і дотримання періодичності - важливі складові цього, але не єдині. Створення такого блогу допомагає вирішити безліч проблем клієнтів, а ви зможете отримати з цього: Спілкування з клієнтами. Вони можуть залишити відгук, поставити запитання, поділитися проблемою, а також проявити зацікавленість в компанії. Довіра клієнта. Що становить блогу допомагає клієнту оцінити вас як фахівця. Він розуміє, яким чином буде вирішена проблема, і переконується в тому, що компанії можна довіряти. Знайомство клієнта з товаром. Блог допомагає з вибором і дає корисні поради. Реклама. Клієнт, який буде всім задоволений, зможе збільшити клієнтську базу компанії, залучаючи інших зацікавлених осіб. Взаємодія з майбутніми клієнтами. У пошуках потрібної інформації користувачі наткнуться на вашу статтю, тим самим будуть взаємодіяти з компанією. Такого результату можна досягти, попередньо склавши контент-план. Він являє собою приблизний список ідей і тем, які будуть публікуватися з чіткою періодичністю. Такий план сильно спрощує роботу з сайтом, оскільки теми вже вибрані та не вимагають додаткового часу на обдумування. Правила складання Серед переваг складання плану можна виділити економію часу, різноманітність матеріалу і попереднє фіксування важливих дат. Складати контент-план потрібно, з огляду на основні принципи. При веденні блогу необхідно враховувати також й інтереси цільової аудиторії. Вивчіть проблеми, які найчастіше виникають у клієнтів в пропонованих вами товари та послуги. Проаналізуйте і сформуйте портрет цільового передплатника: стать, вік, рід діяльності, приблизна тривалість перебування на сайті та інше. Друге правило - різноплановість матеріалів. Суцільний текст не завжди цікаво сприймати читачеві, використовуйте аудіо, відео, різні зображення та інші види матеріалів. Доступність викладу є третім важливим принципом. Стаття повинна містити зрозумілу для аудиторії інформацію, щоб вона не була важкою для вивчення. Сайт повинен чимось виділятися, це і буде останнє правило. Унікальність контенту приверне багато читачів, а незабаром - майбутніх клієнтів. Покрокова інструкція створення контент-плану Для створення якісного, оригінального та унікального контенту дотримуйтесь покрокової інструкції. Визначте ідею вашого блогу, його цілі й завдання. Складно просувати компанію без поставлених цілей, також необхідно визначити сильні та слабкі сторони компанії, і відштовхуватися від цього. Форма подачі й тип контенту дуже багато вирішують. Це може бути звичайний текст, відео, аудіо, а також інфографіка. Не варто зациклюватися на чомусь одному, краще чергувати ці напрямки. Далі, керуючись інтересами клієнтів і особливістю пропонованого продукту, варто визначитися з типами контенту. Наприклад, інформаційні або продають тексти, відеоблог, добірки, аналітика, подкасти. Вибір тем - складний і найважливіший етап. Допомога в цьому може надати аналіз ключових слів, який виводиться за допомогою спеціальних сервісів. Можна також спробувати метод мозкового штурму, для цього записуйте перші приходять в голову ідеї та відсівайте зайві. Для наступного варіанту вивчіть проблеми, які є важливими на ринку, і виділіть актуальні теми. Далі, необхідно виділити основні пункти роботи над блогом. Визначте часті запити на сайті, місце розміщення статті, приблизний обсяг і дати публікацій. Можна створити окрему колонку з коротким описом статті, щоб читач відразу зрозумів, про що мова. Визначте виконавців і відповідальних, які будуть працювати за цим планом. Позначте дедлайн, ознайомте їх з головними завданнями та цілями блогу. Вирішіть, що робити, якщо робота буде не виконана за вашими вимогами. Можна зменшити заробітну плату або змінити копірайтера. Головні помилки при складанні контент-плану і способи їх уникнути Часто власники компаній нечітко формують мета блогу. Необхідно чітко знати, чого ви хочете, правильно поставити мету, і працювати, виходячи з цього. Бездумне заповнення блогу і відсутність аналітики - наступна помилка. Таким чином у вас не вийде залучити читачів, ви витратите даремно час і кошти. Несплановані фінанси також є помилкою. Визначте суму, яку будете платити копірайтерам і виплачуйте її протягом усього періоду ведення блогу. Часта помилка - текст поганої якості. Такі статті ніяк не допоможуть в просуванні компанії. Звертайте увагу на унікальність, корисність, рівномірне використання ключових слів і інше. Довгі й короткі статті потрібно чергувати. Наприклад, занадто довга стаття стомлює, і читачеві не хочеться витрачати на неї свій час. Водночас в занадто короткій статті може бути недостатньо інформації, тому розподіляйте їх правильно. Не забувайте читати написані статті та перевіряти на наявність помилок, а також різних неточностей. Розвивайте свій блог і складайте контент-план правильно. Не забувайте про регулярність і періодичності, а також інтереси та вподобання клієнтів. Орієнтуйтеся на інформацію з цієї статті, тоді ви однозначно зможете залучити якомога більше клієнтів. Нещодавно ми також розповідали про стратегії просування корпоративного сайту у 2022 році.