Ніша надання страхових послуг є досить складною, це пов'язано з тим, що ці послуги мають пасивний попит, ринок є висококонкурентним. Просування страхової компанії має свої складнощі, але навіть її можна просувати, якщо вкласти хороші зусилля та знати деякі тонкощі просування. Реклама та просування страхової компанії Мета реклами – донести до аудиторії важливість та необхідність такої послуги. Можна виділити переваги страхових послуг та створити надійний бренд, якому хочеться довіряти. Найпоширеніші сфери страхування - це автострахування, страхування життя, медичне страхування та страхування туризму. На ринку страхових послуг необхідно створити враження надійної компанії та виявити лояльність до потенційних клієнтів, привернути їх. Запуск рекламної кампанії включає такі етапи: дослідження відгуків про страхове агентство, яке можна знайти в інтернеті; вивчення конкурентів; ведення соціальних мереж; створення враження надійної компанії в соціальних мережах; ведення сайту агентства з оптимізованим та інформативним контентом; регулярна реклама пропонованих страхових послуг. Соціальні мережі та крауд-маркетинг Широке застосування у соціальних мережах займає реклама послуг страхування. Важливо: послуги страхового агентства мають бути описані зрозумілою для споживача мовою. Потрібно донести до потенційного клієнта переваги послуг та надійність компанії, запевнити у своєчасних виплатах. Стратегія рекламної кампанії починає будуватися із плану дій та управління репутацією агентства. Під час пошуку в інтернеті інформації про страхові послуги користувач зверне увагу на перші сайти. Агентство має завжди знаходитись на верхніх позиціях у пошуковій видачі. Тому розробка інформативного та технічно коректного сайту компанії, а також його планомірне SEO-просування є важливим завданням. Зростання продажів при невеликому вкладенні пропонує партизанський маркетинг. Він являє собою просування страхових послуг та підвищення впізнаваності компанії нестандартними та креативними методами. Розкрутка страхової агенції По-перше, вміст сайту страхової компанії має регулярно оновлюватись та поповнюватися корисною інформацією. Теми розміщених статей мають бути цікавими та актуальними, наприклад, для сфери автострахування можна розмістити статтю на тему “виплати при дорожньо-транспортних пригодах” або “переліки місць для безпечного паркування вночі”. Ключові слова краще рівномірно розподіляти по всьому тексту. Вони обов'язково повинні міститися в першому та останньому реченні тексту та в заголовках. Ключі можна схиляти та розбавляти іншими словами. Намагайтеся не перестаратися, не зациклюйтеся на ключових словах, щоб вміст статті втратив свою інформативність. Читач хоче бачити у статті відповідь на свій запит, а не суцільний набір ключових слів із високою водністю тексту. Також варто звертати увагу на відсутність помилок у тексті, це говорить про експертність джерела та підвищує довіру клієнта до страхового агентства. Потенційні покупці найчастіше використовують запит "придбання поліса", застосування даного ключа підвищить продаж послуг. Найважливішим пунктом у розкручуванні агентства є робота з оптимізації сайту. Застосування контекстної реклами дозволяє показувати сайт у результатах пошукової видачі за ключовими словами. У такому разі просування ефективніше, адже споживачі не сприймають його як рекламу. Контекстна реклама охоплює лише зацікавлених у послугах людей. Просування страхових послуг у соціальних мережах також є ефективним. Якщо часто поповнювати контент корисною та цікавою для користувачів інформацією, приріст підписників буде забезпечений. Разом зі зростанням кількості передплатників зростатиме впізнаваність бренду, цільова аудиторія страхової компанії перейде у статус клієнта. Важливо правильно розміщувати рекламу, щоб сторінку не заблокували порушення правил. Банерну рекламу варто розміщувати на різних фінансових чи новинних сайтах, які мають широку цільову аудиторію. Такий вид реклами підвищить впізнаваність компанії, а також привертає до страховика клієнта. Рекламувати страхові послуги на форумах також потрібно, це є частиною просування у мережі. Необхідно досить часто перевіряти відгуки про агентство, працювати з негативними та звертати увагу користувача на позитивних. При комплексному просуванні страхової компанії у 2022 році керуйтесь інформацією цієї статті. Ніша страхування є досить складною, але просувати такі послуги можливо, якщо знати деякі тонкощі.