Багато власників онлайн-бізнесу стикаються з проблемою наявності хороших показників трафіку і високих позицій в пошуку, але недостатнім рівнем продажів. У даній статті ми розглянемо, що ж являють собою конверсії на мережевих ресурсах і які існують прийоми для їх підвищення. Конверсії на сайті: що це і як їх розрахувати? Показник конверсії - це відношення числа користувачів ресурсу, які виконали на ньому будь-цільове дію, щодо загального числа відвідувачів, виражене у відсотках. Показник конверсії можна розрахувати не тільки для всієї мережевої платформи, але й окремого каналу трафіку або певної сторінки. Для розрахунку конверсій використовуються такі статистичні програми, як Яндекс.Метрика або Google Analytics. При цьому потрібно врахувати, що якщо користувач перейшов на сайт, а покупку зробив телефоном (без додавання товару в кошик або через кнопку замовлення), то така конверсія сервісом збору статистики показано не буде. В такому випадку краще скористатися програмою call tracking. Прийоми для збільшення показників конверсії Існує маса методів для підвищення конверсійних показників. Ось основні серед них. Роботи над авторитетністю мережевого майданчика Як показує статистика, близько 85% аудиторії готова переплатити за товар або продукт, якщо він виготовлений відомим брендом або їм користуються популярні торгові марки. Тому, головне завдання власника сайту - підвищити авторитетність ресурсу і лояльність споживачів. Щоб реалізувати цю мету, потрібно виконувати наступні дії: публікувати авторитетні відгуки (бажано, щоб вони були доповнені фотографією автора, назвою підприємства і т. д.); додати блок з логотипами великих клієнтів (наявність візуалізації логотипу обов'язково, оскільки може спрацювати зворотний ефект); розміщувати інформацію про отримані нагороди, сертифікати та інші досягнення (з фотографіями, а не простим текстом); Також необхідно додати сторінку «Про компанію» з описом історії розвитку бренду або підприємства. При цьому текст повинен бути логічно побудований та структурно оформлений, а не бути суцільною простирадлом, яку ніхто не буде читати. Роботи по оптимізації продають елементів сторінок Розберімося, наявність яких елементів посадочних сторінок сприяє підвищенню конверсій: технічні описи продукції - актуальні для власників бізнесу у сфері продажу будівельних інструментів, побутової техніки, електроніки та інших аналогічних товарів; графічні відображення закликів до дії - кнопки (наприклад «Оформити замовлення» або «Додати в корзину») набагато ефективніше, ніж текстові посилання; спливаючі вікна - думки щодо даного маркетингового інструменту поділяються, тому якщо такий елемент присутній на сайті, потрібно перевірити, можливо причина зниження продажів криється саме в ньому; більше фотографій, що дозволяє потенційному споживачеві отримати вичерпну інформацію про товар або послугу. Ще на конверсійні показники впливає наявність характерних технічних тригерів, а також графічних елементів, написів, іконок та інших елементів споживчого переваги продукту. Роботи над поліпшенням привабливості мережевого майданчику для потенційних клієнтів Перше, на що завжди звертають увагу користувачі - дизайн і стилістичне оформлення ресурсу. Саме від першого сприйняття буде залежати, зробить потенційний клієнт цільове дію чи ні. Щоб сайт був привабливим і чіпляв увагу цільової аудиторії, потрібно приділити увагу кольорового оформлення сайту. Воно повинно бути зроблено відповідно до тематики майданчика. Наприклад, якщо сайт послуг адвоката оформлений в рожевих і червоних відтінках, це навряд чи приверне клієнта. Також потрібно пам'ятати про структуру мережевий майданчика (вона повинна бути зручною і зрозумілою) і красивому оформленні текстів з підбором шрифтів, маркуванням списків, розставлених посилань і виносок. Проробка контенту Тексти та статті на сайті повинні бути не тільки красиво оформленими, але і нести користь читачам. Щоб текстовий контент привертав цільову аудиторію, необхідно робити наступне: писати продаючи заголовки, які розкривають переваги продукту і показують вигоду для користувача; додавати більше закликів до дії - краще, якщо кнопки для здійснення той чи іншої цільового дії, будуть підписані декількома словами (наприклад, «купите» доцільніше замінити «купите з безплатною доставкою» і т. д.); вказувати тільки перевірену й правдиву інформацію ; розкривати переваги товару або бренду підтвердженими фактами, цифрами або статистикою. Збільшити продажі допоможе впровадження програм споживчої лояльності. Це можуть бути акції, знижки та спеціальні пропозиції для постійних клієнтів, а також реферальний маркетинг - залучення нових споживачів постійними покупцями. Поліпшення технічних показників мережевих ресурсів для підвищення конверсії Зробити сайт більш привабливим і зручним для користувачів з технічного боку допоможуть наступні прийоми: Оптимізація швидкості завантаження сторінок. Перевірити даний показник можна за допомогою інструменту Google Page Speed. Підвищення швидкості завантаження здійснюється шляхом стиснення зображень і оптимізації кодів. Розробка мобільної версії сайту або адаптивна верстка. Необхідність даних дій пов'язана з тим, що більш ніж половина всіх запитів в інтернеті здійснюється саме з мобільних пристроїв. Зрозуміла для користувачів навігація. Спростити використання сайту потенційними клієнтами допоможе зрозуміле розташування блоків з контентом, наявність підказок, інструментів для пошуку і фільтрації. Крім того, підвищення конверсійних показників сприяє наявність на сайті форми зворотного дзвінка, покупки в один клік, чату, а також ловця лидов і форм підписок. Висновки В даному матеріалі представлена лише мала частина тих способів, які можна використовувати для залучення клієнтів і збільшення продажів . Для забезпечення максимального приросту цільової аудиторії, важливо забезпечити регулярну роботу над сайтом. У цьому допоможуть A / B-тести контенту та оформлення посадочних сторінок, збір даних про показники на різних етапах взаємодії споживачів з ресурсом, аналіз поведінки цільової аудиторії та т.д. Такий підхід дозволить зрозуміти, що стає причиною відходу зацікавлених користувачів і розробити подальші дії по виправленню ситуації, що склалася. Також у нас є цікава стаття про нюанси та рекомендації по вибору хостингу для сайту.