Комерційні пропозиції відправляють щодня. Потенційні клієнти отримують кілька таких документів на добу. Щоб виділиться серед конкурентів, потрібно адаптувати своє КП так, щоб воно було більш привабливим, ніж у них.

Зацікавити ціною

Комерційна пропозиція без вказівки конкретних цін не є таким. Швидше за все, його не розглядатимуть. Це поширена помилка.  

Як зацікавити потенційного клієнта:

  1. Запропонувати вигіднішу ціну порівняно з конкурентами.

  1. Зробити ціну більш привабливою.

З першим варіантом проблем не буде. Що робити, якщо ціни конкурентів аналогічні або нижче:

  • запропонувати кілька тарифів на вибір;

  • поліпшити умови вигідної ціни. Якщо у конкурента встановлена ​​вартість від 100 одиниць продукції, в КП можна встановити нижній поріг на рівні 50 і менше;

  • запропонувати доповнення. Подарунок завжди привертає увагу;

  • обгрунтування ціни. Клієнта може залучити розшифровка елементів, які входять у вартість;

  • запропонувати додатковий сервіс.

Приваблива доставка

Доставка може мати суттєве значення для багатьох груп товарів. Як зробити її умови привабливіше:  

  • кілька варіантів доставки;

  • швидкість;

  • упаковка;

  • страхування відправлення;

  • ціна (може бути безкоштовною).

Фото упакованого товару може переконати клієнта в тому, що його замовлення буде захищений.

Знижка

Зниження ціни має здійснюватися на певних умовах. Знижки працюють, якщо вони не виглядають, як благодійність.  

Існує безліч варіантів дисконту:

  • час;

  • ситуація;

  • подія;

  • персональна знижка;

  • варіант оплати;

  • за тривалу співпрацю (абонемент);

  • взаємини (партнерська знижка, перша покупка).

Подарунок

Вказівка ​​можливості отримання подарунка на додаток до основної покупки. Багато організацій не відображають наявність презентів. Це можна зробити перевагою.  

Існує кілька правил, які характеризують подарунок:

  • відноситься до основного товару, доповнює його, розширює можливості;

  • не є марним;

  • істотно нижче основного товару за вартістю;

  • замість одного може бути кілька подарунків;

  • можливість вибору. Якщо у клієнта є кілька варіантів презенту, він може вибрати найбільш корисний для нього. Наявність вибору дає покупцеві почуття контролю;

  • можна відобразити вартість презенту (якщо це доречно);

  • слід розповісти про те, як подарунок доповнює основний товар і допомагає клієнту.

Посилення гарантіями

Існують різні види гарантій. Можна не обмежувати себе обіцянкою повернення товару. Широкі можливості відкриваються при пропозиції послуги. Можна гарантувати враження, задоволення та інші емоції від її використання. Якщо обіцяно високу якість - це необхідно підтвердити наочно. Реалізації цього завдання сприяють факти, цифри і інша інформація.

Скоротіть терміни

Якщо вартість послуг вище, ніж у конкурентів, можна запропонувати більш стислі терміни. Це відноситься до доставки. Багато клієнтів вважають за краще заплатити більше, але отримати покупку швидше. Не обов'язково мати на увазі швидкість надання послуг або прибуття товару. Значущою перевагою може стати швидкий ефект від використання.

Кілька варіантів

У КП можна запропонувати кілька пакетів послуг за різними тарифами. Завдяки цьому клієнт отримує можливість вибору і відчуває контроль над ситуацією. Розрізняються за вартістю пакети можуть піддатися порівнянні потенційним покупцем. Таким чином маскують високу ціну базового пропозиції.

Зручна оплата

Розрахунок за послуги можна розглядати з 2 точок зору:  

  • форма. Готівкова, безготівкова, переклад, електронні платіжні системи, бартер;

  • спосіб. Аванс, передплата, внутрішній кредит, частковий розрахунок, відстрочка.

Пропонуючи кілька варіантів розрахунків, можна залучити більше клієнтів. Це обумовлено тим, що заздалегідь невідомо, який спосіб або форма оплати зручна конкретному покупцеві.

Додатковий сервіс і солідне оформлення КП

Пропозиція додаткових можливостей завжди привертає увагу покупців. Якісний сервіс створює позитивну репутацію незалежно від сфери діяльності.

Комерційна пропозиція - неофіційний документ. Це надає можливість експериментувати з дизайном, вставляти фотографії, інфографіку та інші дані. Так можна виділиться на тлі конкурентів.