Дублювання контенту всередині сайту може бути присутнім в наступних елементах:

  • анонси статей, рубрикатори. Для їх заповнення використовують перші кілька пропозицій зі сторінки, на яку перекладає посилання;
  • назва, опис категорій і підкатегорій в розділах з пагінацією. Наявність декількох сторінок, наповнених ідентичним контентом, буде розглядатися як спам;
  • однакові описи товарів. Актуально для магазинів, чий асортимент складається з тисяч позицій. Написання унікальних описів для кожного товару зажадає значних тимчасових і фінансових витрат;
  • генеруються сторінки з фільтрами, сортуванням. Вони створюються на серверній стороні і передаються користувачеві. Їх адреси можуть варіюватися, що спровокує появу внутрішніх дублів;
  • ідентичний контент в різних підкатегоріях. Наприклад, один і той же товар виводиться в категорії, до якої він належить, і списку по конкретному бренду;
  • відгуки. Повтори однакових текстів на різних сторінках розглядаються пошуковими машинами як спам. Результатом стане більш повільна індексація і зниження позицій в пошуковій видачі.

Не можна забувати про лінь і неуважність веб-майстри, що здійснює наповнення сайту контентом. Його помилки здатні стати причиною негативних наслідків для всього ресурсу.

Чому дублювання контенту - погано

Існує ряд неприємностей, до яких може привести дублювання контенту:

  • погіршення індексації. Пошуковий робот витрачає на сканування сайту певні ресурси і час. Якщо він бачить, що контент регулярно повторюється, індексація буде проводитися значно довше. У рідкісних випадках вона може припинитися зовсім;

  • накладення фільтрів . Один з найнебезпечніших для недобросовісних SEO-фахівців алгоритм «Panda» вкрай негативно ставиться до дублювання контенту. Багато сайтів ризикують втратити позиції ранжирування або випасти з пошукової видачі. Потрапили під його дію ресурси не змогли відновитися. «Panda» враховує відвідуваність і поведінку користувачів. Якщо дубльований контент знаходить аудиторію, наслідки можуть бути мінімальними;

  • зниження поведінкових факторів . Якщо на сайті присутні кілька різних сторінок, що мають частини однакового контенту, користувач ризикує зробити випадковий перехід по нерелевантною для нього посиланням. Він розчарується і покине ресурс. Кілька сотень незадоволених користувачів в короткі терміни істотно знизять поведінкові чинники.

Як знайти дублі сторінок

При створенні сайту без CMS досить стежити за наповненням ресурсу, писати унікальні тексти анонсів і уникати дублювання. При управлінні через движок необхідно переконатися, що дублі не створюються автоматично, періодично ініціюючи перевірки.

Тих, хто займається існуючим тривалий час сайтом, чекає копітка робота. Пошук дублів починається з використання панелі веб-майстра в пропонованому пошуковими системами інструментарії. Тут можна знайти сторінки з однаковими мета-описами.

Далі доведеться використовувати строгий пошук по конкретним фразам. Це можна робити перед додаванням нового контенту, щоб уникнути розміщення дубльованих текстів, описів, зображень.

Спеціальні сайти, перевіряючі унікальність текстів в Мережі, можуть виконати ту ж роботу в межах одного сайту. Гнучкий функціонал дозволяє тонко налаштувати їх роботу. Важливо пам'ятати - неунікальним буде відображатися тільки проіндексований контент. Тому не варто завантажувати багато текстів і зображень одночасно.

Що робити з дублями:

  • контент можна переписати;

  • на генеру эмих сторінках (при пагінацію, в результатах фільтрів і сортувань) поставити переходи на канонічні лінки та теги, які забороняють індексацію і проходження пошуковим роботом. Мета-теги працюють тільки в Яндексі. Гугл здатний їх проіндексувати.

Для збереження позицій краще розміщувати унікальний контент, періодично оновлюючи старі тексти. Виявити неякісний текст або наявність дублів допоможе аудит контенту сайту , який швидко і якісно може провести наша компанія.