Процес аудиту сайту розділений на кілька основних етапів:
Що входить в аудит сайту
Аналіз сайтів конкурентів у пошуку
Аналізуємо сильні та слабкі сторони сайтів-конкурентів у пошуку. Формуємо список основних рекламних каналів, які використовують конкуренти.
Аудит технічної частини
Перевіряємо HTML код сторінок сайту щодо недоліків і відповідність вимогам пошукових систем. Формуємо список рекомендацій щодо покращення HTML код сторінок сайту
Юзабіліті аудит
Оцінюємо зручність використання сайту, адаптацію під мобільні пристрої тощо Виявляємо недоліки, що перешкоджають здійсненню цільової дії користувачем і формуємо рекомендації щодо їх усунення
Аудит посилальної маси
Перевіряємо якість зовнішніх посилань на веб-сайт. Часто неякісний профіль може бути причиною низьких позицій у пошуку або зовсім попадання під фільтр.
Аудит контенту
Перевіряємо унікальність, читабельність, SEO-оптимізацію, орфографію текстових матеріалів на сайті. Складаємо технічні завдання для копірайтера та адміністратора сайту з урахуванням особливостей ресурсу.
Формування семантичного ядра сайту
Формуємо перелік запитів, за якими на веб-сайт можуть перейти потенційні клієнти. Оформлюємо у вигляді списку відповідності група запитів-сторінку сайту.
SEO аудит
Процес аналізу сайту з метою виявлення проблем, які можуть вплинути на його позицію у пошукових системах за пошуковими запитами.
Висновки та рекомендації
Обробляємо та структуруємо отриманий аналітичний матеріал, робимо його зручним для подальшого використання. В середньому аудит сайту включає від 5 до 10 файлів різного обсягу.